Meikit

Kaveri heitti pallon, että kuvaa kaikki meikit joita käytät päivittäin!
No neuvosta vaari ja kuvailemaan mun meikit!

Ensimmäisenä Maybellinen FIT ME meikkivoide, sävyssä 110. Tätä olen kauan käyttänyt ja se pysyy mun luottomiehenä!

Tätä Rimmelin Stay Matte puuteria olen myös kauan käyttänyt. Tämä on läpnäkyvyydeltään 001.

Sitten uusi tuttavuus L'Orealilta. Tästä Highlightista olen tykännyt kovasti!

Vähän elämää nähnyt Lumenen aurinkopuuteri, josta irtoaa jo kansikin. Se on sävyssä Fresh Day.

Halvat mutta yllättän hyvät ripsarit Cieniltä! Itse käytän mustaa enemmän, sillä sininen on vedenpitävää.

Uusi rakkaus on Maybellinen eyelineri! Tämä on kyllä aarre mun meikeistä!

H&M:ltä käyttöä nähnyt luomiväripaletti. Tykkään!!

Ennen kun olin ostanut tämän, mietin mitä olin oikeasti ajatellut. Tämä Maybellinen kulma-asia on kestänyt jo yli vuoden.

Ripsentaivutin on ostettu Tigerista

Huulipunaa pitää olla aina! Tässä on mun käytetyimmät. Eniten pidän Nyxin matta pinkistä (kolmas oikealta)


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Hae tästä blogista

Sisällön tarjoaa Blogger.