20 faktaa minusta

Kysyin naistenhuoneen yhdestä WhatsApp-ryhmästä postausideoita.
Sanni heitti idean että tee 10 faktaa sinusta. Teen kuitenkin 20 faktaa. Tässä siis tämä!

1. Omistan kaksi kissaa. Leevin ja Milkan

2. Opiskelen amiksessa Visualistiksi toisella vuodella.

3. Vihaan yli kaiken kaikkea missä on suolakurkkua

4. Olen oikeasti todella laiska jos puhutaan siivoamisesta

5. Muutin 10.syyskuuta omilleni

6. Olen harrastanut ratsastusta 15 vuotta

7. Olen syntynyt 6.1.2000

8. En osaa elää ilman musiikkia. Olin sitten suihkussa tai tiskaamassa, aina soi musiikki.

9. Olen aina ollut huono koulussa

10. Lempivärini on harmaa ja sininen

11. Olen ollut työssäoppimassa Tigerissa 2016

12. Menen 11.12 työssäoppimaan Tokmannille

13. Vihaan sitä ''sä oot söpö'' biisiä yli kaiken. Jos se soi jossain niin aloitan oman metelin tai juoksen ulos huoneesta

14. Olen jäätelön suurkuluttaja

15. Rakastan laskettelua. Minulta löytyy sukset ja lauta

16. Olen todella puhelias ja aina heittämässä pöytään paskaa läppää

17. Lempi laulajani ovat Ed Sheeran ja Pyhimys

18. Unelmoin isommasta kodista maaseudulla

19. Jos jollekkin jäänyt epäselväksi, niin seurustelen

20. Olen sairastanut monta vuotta masennusta


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Hae tästä blogista

Sisällön tarjoaa Blogger.