Työelämän vuorovaikutustilanteet

Puhelinkontakti

Esimerkiksi tilanteita on ollut asiakkaan hankinta ja työssäopiimisen hankkiminen. Viimeisin soitto on ollut työssäoppimispaikan hankkiminen. Hyvin mielestäni meni asian esille saaminen ja onnistuminen saada paikka. Huonosti taas meni se, kun yleensä jos koen jännitystä puhelun aikana, sanat alkaa takkuilemaan ja puheestani ei saa aina kunnolla selvää.

Asiakaskontaktointi kasvokkain

Asiakas kasvokkain on minulle yleensä helppo homma. Välillä on vain se ongelma, että en aina katso silmiin ja alan räpläämään jotakin. Muuten olen asiallinen ja saan asian ulos ongelmitta.

Palaveri asiakkaan kanssa

Olen kohtelias ja kuuntelen tarkasti mitä asiakas haluaa. Pyrin yleensä heittämään omiakin ideoita sekaan. Ongelmana minulla on jälleen katsekontakti.


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Hae tästä blogista

Sisällön tarjoaa Blogger.