Viikko 43 Merinell

Maanantai 23.10
Tulin kauppakeskus plazaan 10.30. Silloin olin vielä yksin ja suuntasin kohti Merinelliä.
Sain kaiken tarvittavan Merinellistä ja odotin että vartija toi meille pöydän ja aloin kasata sitä. Jossain vaiheessa Rosa tuli auttamaan ja päivystämään pöytää kun kävin ruokatauolla. Meillä kävi yksi asiakas joka osti yllätyspussin.

Tiistai 24.10 
Olin koko päivän Pop upissa tekemässä blogi juttuja ja kontaktoin asiakkaan kanssa tapaamisesta

Keskiviikko 25.10
Rosa oli Merinellillä. Minä ja Peppi vatsataudissa

Torstai 26.10
Minä ja Peppi olimme Merinellillä. Saimme jälleen myytyä hyvin tuotteita.

Perjantai 27.10
Minä ja Peppi olimme merinellillä, kaikki muut pop upista aloittivat jo viikonlopun.



Lauantai 28.10
Plazassa oli Halloween teema päivä. Minä ja Peppi olimme pukeutuneita. Minä Harley Quinniksi ja Peppi pelleksi. Luvassa oli Zombiewalk ja chilinsyönti kilpailu jota katsoimme.
Kauppa kävi aamupäivästä todella hyvin.






0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Hae tästä blogista

Sisällön tarjoaa Blogger.